ETT FRIERI!

Många av er har frågat mig hur frieriet mellan mig och Jens gick till.

Det ska jag berätta för er.

Jag och Jens hade bara varit tillsammans i några månader när vi åkte på vår första semester ihop. En höst tripp till Krakow.

Vi bodde på ett super charmigt B&B och ägnade dagarna åt att vandra bland Krakows gamla gator och bara förundras över all historia staden rymmer.
Jens är ju historialärare så han lyckades imponera massor på mig när han gick runt där som värsta guiden.

En kväll åt vi middag på en romatisk trestjärnig viaMichelin Restaurang.
Att det är billigt att äta och dricka i polen behöver jag väll knappast berätta för er.

Underbara rätter och en massa (VERKLIGEN AN MASSA) vin och champagne avlöste varandra och någonstans innan deserten gick jag på toa och bestämde mig där på toastolen att J var exakt en sån jag vill dela mitt liv med
(En tänker bäst på toaletten)

Så jag plockade upp ett ciggpaket ur väskan, drog av plastet och rullade ihop det till en ring som jag
fick ihop genom att brännaihop kanterna.

JAG SKULLE FRIA!!!!

Men när jag kom tillbaka till bordet kände mig inte lika modig längre så jag fegade ur.

Dagen efter Kände jag mig modig igen, så jag plockade fram min provosoriska ring, knäade vid sängen som Jens låg i och friade.

Och han svarade....

- SLUTA LARVA DIG, KOM OCH LÄGG DIG IGEN!

inte direkt svaret jag hade hoppats på...

Han trodde att jag drev med honom., och jag vågade inte berätta att jag var seriös
Men som ni kan se löste sig det hela trotts allt!

Andra gången fick han fria och artig som jag är svarade jag
-JA!!!!!!


Så vad säger ni vill ni se lite bilder fårn vårt krakow resa? JA klart ni vill...



Här har vi nyss kommit fram till vårt B&B





om ni åker till Krakow måste ni besöka saltgruvan
Allt på den här bilden (förutom Jens och de andra människorna) är gjort av salt



Jag är seriös och tråkig



Jens är är rolig



Ja men det var typ lite bilder fårn den resan!
Frieri resan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0