Mamma mys och....

nya Glass upptäckter!

Jag har hittat hem!
I Gallerian finns det en glassbar som har en glass som heter "white chocolate & coconut"
Den smakar som Raffaello som är ren njutning och kärlek i godisform.

                    

                     Mamma åt också glass som var jätte god men inte lika god som min.

                     

                             Men den var så stor så jag ville fotas med den.
         Visste ni att jag alltid äter glass med Gaffel, det är nån konstig grej jag har för mig.

                  Efter Glass och massa skitsnack gick vi runt i butiker och lallade en stund.

                     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0