lördagsaktiviteter

                

Gårdagen spenderade jag med min mamma och fina vänner.

                       
                        Först gick jag och mamma på marknad...

                       

                      

                        Mamma köpte en handvävd sjal...

                      

                        Jag ville köpa koppar men lät bli...

                      

                         istället ägnade jag mig åt socker-spaning

                      

                          Så mycket godis så lite tid...
                
                      

                           Sen gick vi på kalas och åt en massa tårta...

                      



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0