komigen Håkan.

Något som ni som inte riktigt känner mig kanske vet är att jag har varit ett riktigt riktigt stort Håkan Hellström fan engång i tiden.
Jag har tältat utanför skansen, köat i timmar för autografer, haft "håkanhatt" och trott att rock'n roll blåaögon på riktigt handlade om mig!
Med åren har idoldyrkan lagt sig, och jag måste tyvärr säga att Håkans senaste skivor inte riktigt får mig att sväva längre.
Men jag gillar honom, den där underbara lilla sailorn.



Ikväll ska han spela på Grönalund, jag har hört att folk har köat sen igår.
Det har som ni säkert kan gissa inte jag.
Men vi ska försöka oss på en konsert ändå. Vem vet vi kanske kan få se en glimt av vår gamla vän ändå...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0