en fin butik

När jag var på väg hem igår hittade jag en helt underbar butik.
Jag vet inte vad butiken heter men den ligger på Humlegårdsgatan 11.

kolla bara in allt mysigt som de har.
Det här en sån där butik som man nästan vill betrakta som ett museum.

                     
                    En perfekt present butik.

                   

                      Jag kommer köpa alla mina muffinsformar här!

                   

                   

                     Förutom jätte mycket små saker för hemmet har de underbara leksaker
                     och en massa maskeradkläder, Och ett leksakshus för de små

                   

                      det är som ett sagoland där inne...

                    

                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0