Bonjour!


Ingen va er kan ju ha missat att jag verkligen gillar franska! Egentligen är jag frankofil också men det är nått jag vill vänja av mig med! Det är inte coolt att gilla nationer!
How ever att kunna flera språk är bra och just nu pluggar jag franska (igen)
I min studeplan ingår en massa mys, en av dessa mysigheter är en liten urgullig pojke med franska föräldrar som jag kommer att få umgås med några timmar i veckan för att öva upp mitt språk.
För som det är nu vågar jag bara prata när jag är på dosen, och så kan man ju inte ha det...

Om ca en timme ska vi träffas och leka för första gången.

Vi får se om det är min franska som kommer bli bättre eller om det är hans som kommer bli sämre hehe...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0