DECADENCE

OH MY LORD vilken fest det blev igår!

DECADENCE UTAN DESS LIKE

Ja nu kanske jag överdriver en liten aning...
Men sjukt kul hade vi.

Ni får se lite halvtaskiga instagram bilder nu..
Bättre bilder kommer sen.

lite plock och sånt..


lite stiliga vänner som gör sig i ordning


Lite Calle som har snoppar på armen..



Snygga Lalle


Carlos som fixar Champagneglasen..



Jag och snyggaste Jens



Blommor lite här och där...



Sen kom alla vännerna..









Irma och Mikaela var galet fina..


Jag med det bästa av det absolut bästa




Party people




Lite mer Jag..



Och sne lite kök dagen efter...hahahah



Nu har vi städat upp, brunchat och tagit en liten promenad och nu tänkte jag ta och dö en liten stund.
Tjing pling...


Kommentarer
S

You look like a moviestar!

2011-10-23 @ 17:17:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0