FRÄÄSCH!

Jag hittade ett gammalt presentkort från sturebadet när jag gick igenom lite gamlagrejer.
Hurra för det!

För nu har jag bokat tid  för massage och mys hela förmiddagen imorgon.



Det blir en perfekt början på en perfekt helg.

Jag känner verkligen att jag behöver en må bra dag!
Jag är för bra på att "sunkaihop"
Varje morgon tänker jag att att idag ska jag sätta på mig nått fint, fixa håret, sminka mig och se FRÄÄSCH ut, men sen bestämmer jag mig för att det skönare att sova 30 min extra.

Jag har till och med festat på Kåken i pyjamas PÅ RIKTIGT!!!
Dags att skärpa till sig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0