afternoon tea med lite extra krydda!



ÅH vilken fantastisk söndag vi hade i palace 'D Locos!
Som jag berättade för er så skulle vi ju bjuda på afternoon tea och det gjorde vi.

                                     Jag bakade lite smått och gott!

                              

                               

                              

                               

                              

                                   Och sen kom gästerna som nästan alla bestod av
                                   Fina vänner jag inte har sett på länge...

                               

                               Som Irma och Linda

                               

                                Och Mattias, Sara och Jonas (Fast Jonas träffade jag förra verckan)
                              
                               
                                  Och lite mer Linda, som en aldrig kan få nog av

                               

                               

Efter att allas magar var fylda med kakor och muffins förflyttade vi oss till vardagsrummet och spelade TP en LÅÅÅNG stund!
MITT LAG VANN!!!!!! SÅÅÅ KLART!!! (men inte tackvare mig)
Sen åkte några gäster hem, och några nya gäster kom.
Och när alla var vrålhungriga igen lagades det världsgod korvstroganoff.

                                 
                                
                                    Här står Lalle och är vardagsnygg och lagar mat
                                 

                                                 Och här har vi Johan som är på besök från malmö
                       killen bedvid lärde vi känna igår, han backpackar i europa och hamnade hemma hos oss
                                 
                                    Chris som förövrigt fyller år idag var också hos oss. HURRA för det!

                                 

                                 

                                
                                      
                                 Sen samlades alla i vardagsrummet och åt och njöt och skrattade.
                                 En perfekt söndag, som jag önskar aldrig behövde ta slut!
                                 
                                 

                               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0