Spokenword!


Är det nånting jag kommer att ägna min höst/vinter åt så är det att gå på spokenword!


             

                                         FY FAAAAAN vad det är kul.

Jag var på det igår för att Mustafa som jag har berättat massor om för er skulle uppträda.
              
              
            

Han var grym, men det fantastiska med kvällen var att en upptäcker så många flera poeter! 

              Den här kvinnan, heter My och hon fick mig att skratta så jag fick ont
              i magen.
              

              Och den här kvinnan som är ett totalflumm och driver med västvärldens
              Komiska besatthet av ekologi och "välmående" på ett sätt som
              bara går att beskriva som genialisktroligt!

             

Alla som läste upp sina texter var så olika och alla hade så olika berättelser och berättar teknik.
Vissa är satir-roliga, vissa berättar om viktiga politiskaproblem, vissa om livet, ja det finns nått för alla.
Det här lite av en ny konstvärld för mig!
and I love it!




Kommentarer
LINDA

Nämen Kike!! Ja vill följa med på spokenword!!!

2011-10-09 @ 21:04:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0