party prepp


Hela dagen har vi valsat igenom vårt hem och fixat och trixat...


                         Vi har ordnat lite dricka...
                        

                            Sen har vi lagat en massa gott som vi nu bara MÅSTE smaka av...

                            Över tvåhunda mini "interracial" kladdkakor
                       

                          Pitabrödspizza
                       

                      Sen var jag självklart Tvungen att smaka på allt för att kolla så det var oki ;)

                       

   Och sen sen var jag tvungen att pussa på min kära make som har varit världens bästa party prepp kompis

                        

Carlos och Lalle har också varit bäst men dem har jag inte lika stor lust att pussa på....inte som Jens i alla fall..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0