JUST NU!



Älskar jag:

Allt med Peter pan krage.
Blusar, klänningar, koftar mm



Höstsol.
Finns inget bättre än att promenera till jobbet utan att frysa.
15 underbara morgon minuter.





Bir jag stolt över:

AKTION MOT DEPORTATION
En av alla grymma organisationer som dagligen kämpar för asylrätt!
Kolla in hemsidan för att hålla dig uppdaterad om alla aktioner!




Mig och Jens.
För att vi dagligen orkar förklara för oförstående människor i vår närhet varför vi inte vill leva i tvåsamhet
trots att vi är gifta och varför vi faktiskt har valt att leva i ett kollektivt.
Banalt kan man tycke men det tar på krafterna att ständigt behöva förklara sig!



Irriterar jag mig extra mycket på:

GUBBAR!
Dessa jobbiga, maktgalna stofiler som ständigt ska "ta ner en på jorden".
Dessa jobbiga sexister som skapar vidrig reklam och dålig förnedringsTV



Längtar jag efter:

Helg
Mamma mys
Anton och Myrtho
skogsutflykt

Och att ha på mig min nya jätte fina playsuit med peter pan krage




Är jag sugen på:

en apelsin.

Tittar jag gärna på:

Pan am



Lyssnar jag gärna på:

Den här grymma grymma Damen.
CARMEN MARIA VEGA!




Och just nu ska jag mysa ner mig hos Jens och gosa bort dagens sista timmar...
GOD NATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0