Hej vänner!

Jag vet, jag är inte alls en rolig bloggare dessa dagar.
Faktum är att jag inte har nått kul att blogga om.
Jag pluggar, jobbar, går på RS möten och sover.
Vissa dagar (som idag) lyxar jag till det med att träna en liten stund.

                      
 
Det är verkligen allt, ja självklart, äter och bajsar jag också men det är ju inte heller nått som är kul att skriva om.

Jag har i alla fall upptäkt att gymmet jag tränar på är som trevligast efter kl 20.00. Då är det nästan folktomt och jag kan kolla på vem vet mest smatidigt som jag "tränar" och skrika ut svaren utan att behöva skämmas!


                             Så här ser jag ut när jag tränar...

                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0