gen(i)us

Det här är sånt som gör att jag älskar mannen i mitt liv :)


Igår kom jag hem och möttes av en Lalle i kallingar och en underbar Jens i förkläde

jag- Men Jens varför har du det där förklädet på dig?
Jens- jag vill inte smutsa ner mina kläder
jag- men varför har du inte tagit en mer manlig en, du ser jätte rolig ut.
Jens- vad är du för en feminist? DET FINNS INGET MANLIGT OCH KVINNLIGT!


                 

                         SÅ SANT SÅ! Det finns inget manligt och kvinnligt!
                         Blommiga, volangiga förkläden är fina på alla.
                      
                                      De får till och med maten att smaka bättre!
 
                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0