fun fun fun...

Roliga lekfulla smycken är en stor favorit!

Jag tror jag att jag samlar på det...jo men jag gör nog det. Nångång ska jag visa er mina favoriter som jag har samlat på mig genomåren.

Men i alla fall, det jag ville visa er nu är en webshop med just det lekfulla, roliga, kreativa smycken.

kolla in dessa små härligheter.

UNDERBARA RINGAR!
Bicycle Two-FingerThin House
Circo MixCircus Seal
StumpedFireplace

Och så lite halsband...

Sally AppleseedCarouselle


Och utan att säga för mycket kan jag berätta att Ronaks födelsedags present som just nu ligger i en blåask och väntar på henns kommer just därifrån...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0