Dagens...


Dagens humör: Trött och förvirrad (både på svenska, engelska och franska.)

Dagensoutfit: svarta byxor och en vintage blus som inte sittar fint trots att jag så gärna vill det :(

Den är förstor dags att inse, och sedan utse en ny ägare åt den...


Dagens smink: osminkad



Dagens lunch: Chili sin carne med råris

Dagens godaste: varma mackor med smör och skogbärsmarmelad.

dagens beroende: kaffe...

Dagens "att göra": jobba, plugga, städa...

Dagens "borde göra" sluta blogga och fixa klart garderoben istället...

Börjar ta form, nu ska jag bara packa upp 100 påsar till...



Dagens "har gjort": pluggat men inte lärt mig någonting...

Dagens längan: HELG!

Dagens vill ha: Massage, god mat, alvedon, en kopp kaffe och ciggsälskap

Dagens ångest: fixa garderoben och sovrummet innan 22 oktober. (för då ska vi ha MEGA FEST!)

Tack och hej...nu ska jag gå och dunka huvudet i väggen några gånger... :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0