Chirre

När jag var 13-14 år gammal läste jag nått i en FRIDA tidning som jag inte riktigt har lyckats glömma.
I en "så vet du att han älskar dig lista stod det nått i stil med:

nr 7: (kan mycket väl ha varit en annan siffra) Han vet vilken Chips du gillar och han älskar att se dig äta en hel påse själv.

                          

Well Jens vet vilken chips jag gillar, för jag gillar många sorter och jag gillar chips jätte mycket.
Och nu har jag ätit nästan en hel påse själv utan att bjuda Jens, men jag har en känsla av att han inte har älskat att se mig göra det.

                          

Betyder det här att Jens inte älskar mig? hmm.....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0