Cabaret

                                                          Hej på er fina vänner!   

                              

                                         Vissa fredagar är lite ljuvligare än andra!
Igår var jag ju som jag berättade för er tidigare på en alldeles magisk konsert med Angelica Matveva.

           Angelica är så bra på att förmedla känslor! Jag grät mig nästan igenom hela konserten.


                      

                      

                      

                      

                      

                                                    Efter åt drack vi rödvin och mös.

                      

                      

                      

        Sen åkte vi hem och spelade deras nysläptaskiva på högsta volym och njöt ännu mer!

                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0