livre livre livre...

Jag har en sprängande huvudvärk som är utomjordisk.
Jag her spenderat den största delen av min "lediga" tid med att skriva på ett ett arbete och nu är jag äntligen klar!
(två timmar innan deadline)
Nästa gång jag bestämmer mig för att plugga nått språk vill jag att ni stoppar mig!
JAG ÄR SÅ LESS PÅ FRANSKA!
Och nästa kurs som börjar på måndag ska vi läsa stycken ur berömda böcker, hur ska det gå?

Som tur är har jag lite franskfödda vänner omkring mig som ställer upp.

Massa bra böcker som jag inte kommer förstå..



dessa tre valde jag mellan...



Problemet är inte att jag inte gillar att läsa utan att jag inte riktigt förstår vad jag läser...





Till slut valde jag  "Le Livre de La jungle" (djungelboken)



Ja jag förstår i alla fall att första kapitlet handlar om Mowglis bröder...



Kommentarer
Anonym

Jag har sett dig ha den där klänningen förut, var har du köpt den? är den vintage? kan du inte lägga upp en helkropps bild? skulle vilja sy en liknande.

2011-12-01 @ 12:02:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0