Torsdag...

Idag har jag faktiskt fått ta halvadagen ledigt för att hinna med min Tenta.
BÄTTRE PLANERING NÄSTA GÅNG! Uch jag hatar när det blir såhär.

well well mina bekymmer är ju inget ni ska behöva oroa er för..

Istället kan ni få se några PK bilder från Ronaks födelsedagskalas.


                         Lite typ såhär såg jag ut...

                        

                            
                          Jag, Seppi och min Mamma

                            

                          Ronak och Seppi

                       

                          sjukt god vegetariskmat

                       

                            Ronak med världens bästa tårta
                          En liten present från Seppi, min mamma och mig.

                       

                           Peter som Che Guevara

                       





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0