spotting

Hej fina vänner!

Brottom brottom måste snabbt tvätta bort jobbdammet och göra mig fin inför kvällen.
Eftersom jag hade en lugn helg passar det perfekt med lite soptting nu.
Lite vardagslyx är ju aldrig fel, det får bli en spotting i musikens tecken med Gato Negro på gondolen.



Det är spot and tell som ordnar eventet.
Jag har varit medlem ett tag nu men aldrig haft tid att gå på nån spotting förens nu.
Jag återkommer med bilder och annat kul från kvällen.
puss puss på er.

p.s: genom "spot and tell" hittade jag även den här grymma hemsidan med en masa trevlig vin fakta.
kolla in det. www.barrel.nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0