SEX

SAKER OM MIG

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Gick på gymnasiet och var super säker på att jag endag skulle kunna försörja mig med att spela teater

2) FEM SNACKS DU GILLAR?
chips, indianmix, sånt jag har bakat , nötter, och ost.

3) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
starta ett företag, ge ut en bok, starta ett cafe, köpa en lägenhet i BCN och ett hus i provence


4) FEM DÅLIGA VANOR?

pratar för högt vilket leder till minst 4 andra dåliga saker...

5) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
laga mat, pyssla, promenera, slappa och demonstrera.

6) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Päls och sne kan jag inte komma på nått annat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0