mys.

Jag är en sån tröttis.
Jag vill bara mysa och mysa lite till.

Jag, Jens och hans lille bror som är hemma hos oss har nyss kommit hem från vår stammis-indier och ätit sjukt god mat.

Nu  skulle jag vilja sätta på mig varma kläder och vandra runt bland alla julupplysta gator.

Men innan det ska jag dricka en kopp kardemummate och mysa med innehållet i den här påsen...



Om jag säger att innehållet är "franskt" och kommer från Chokladfabriken är det inte så svårt att gissa vad det kan vara ...eller?
Men självklart är det macarons.
Jul macarons, pepperkaksmak, saffransmak och glöggsmak.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0