Mätt och belåten.

Nu är jag hemkommen ifrån bästis seppis mysiga födelsedags middag.
Jag önskar att hon fylde år varje dag.



                      Dagens viktigaste person (fast för mig är hon alltid en av de viktigaste)

                     

                     

                     

      När jag kom fram till Seppis föräldrar var jag så hungrig så det var inget tal om något fånigt "matfotande"  
        Men när deserten kom hade jag lugnat ner mig och tur var väll det för den var så här himla fin.
        och minst lika god! Bra jobbat NINA!

                     
                      
                                             Sen öppnade prinsessan Seppi presenter


                      

                     

                       Jag och Ronak fick EN uppgift under hela kvällen.
                       Att gå ut i köket och hämta tårten. Någonstans på på vägen fastnade  
                       vi i en stor låda partyprylar.
                       Resultatet blev en ecstacy tårta.
                                                                   
                     

                     

                     Hon ser glad ut på bilden, men henns reaktion var: Ni har mördat min tårta.
                     Fölt av: lite för mycket outside the box. 
                     Själv tycker jag att den var magiskt fin.
                    
                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0