latmask tips.


Jag har aldrig lyckats baka mjuktbröd. Eller ja jag har ju lyckats åstakomma något som kanske kan jämföras med mjuktbröd men inget man kan bara stolt över.

(knäckebröd är jag en stjärna på)


I fredags testade jag att fuskbaka bröd.
(eftersom jag är tönt som aldrig vågar fuska i skolan är det oki att fuksa lite nu)
En sån här testade jag...

                       

Och resultatet? LYCKAT!
Och enkelt var det också, självklart inte lika enkelt som att köpa hem en limpa men ganska så mycket mysigare.

                      

Så nu ska jag gå och göra mig en stoor smörgås med en massa grönsaker.
MUMS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0