kakor...ge mig kakor


Åh vilket kak sug jag fick.
Nu nästan mitt i natten.
Åh vad segt.



Det är inget ovanligt ska ni veta, jag brukar natt baka.
Men nu vill jag att nån annan ska baka åt mig, varför kan inte nån mata mig med nybakta kakor for a change?
Nästan alla som kommer hem till oss möts av mysig bageridoft och nått gott att äta.
Jävla skit killar jag bor med, de bara äter och äter, och nu när jag håller på att dö av sockersug så är det ingen av dem som ställer upp.
Jag kan gå till 7 eleven och köpa nått säger de...
FUCK YOU, jag vill ha hembakta kakor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0