julmarknad.


I söndags fick jag tillslut min vilja igenom.
Jens gick med på att vandra runt i stan och vara "julig"
Jag är ett stort fan av julen och ett ännu större fan är jag nu när det är snöfritt och plusgrader!
Hoppas att vi slipper snö iår!



                     Så här nöjd var jag...

                  

                  

               nått av det godaste jag vet just är scones med färskost och apelsinmarmelad.

                   

                  

                  

                  

                   

                    självklart drack vi en massa glögg...

                  

                  

                  

                  

                     Här står jag och köar för nått...

                  

                  

                   Och det mina finaste vänner var lite av sånt vi gjorde i söndags...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0