jag trivs här....

Det är så tyst hemma hos mig just nu.
På helgerna har vi alltid en massa folk här och det är underbart, men just nu är alla ute och röjer och jag är ensam hemma.
Jag är inte den som verken älskar eller hatar att vara ensam, det är vad det är och jag gör det bästa av situationen.
Det är väldigt sällan som jag känner att jag behöver "tid för mig själv" men just ikväll var jag så sugen att ha en mys kväll ensam hemma själv.



Jag har tänkt kolla igenom gamla bilder och sortera och fixa och trixa.
Det är lördag och hela stan ska väl ut och vara kung i baren men inte jag!
Jag trivs här där jag kan sitta i lugn och ro och lukta på mina blommor....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0