Indisk

Igår hamnade jag, Jens och Mattias på en indisk resturang nära oss.
Jag glömmer alltid bort hur sjukt gott det är.

vi bestälde en in en massa korma, palek ponir och dahl makhoni.
Dahl är min favorit det med nan kan aldrig misslyckas!


                     
  
                      

                      


Fan nu saknar jag BCN IGEN, vi brukade väldigt ofta äta på en indiskrestaurang där maten var sjukt billigt och nästan FÖR god!
vad löjligt det låter, haha jag saknar barcelona för att vi åt indisk mat haha, men det var verkligen en del av vår vardag att äta på just den rastaurangen.
Och det är just vardagen jag saknar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0