GRATIS TAMPONGER TILL ALLA!

Nu kära vänner ska ni på ett "pengarsparandetips" av mig.

Jag tror nog inte att jag är ensam om att varje månad irriteras över att en måste lägga ut pengar på mensskydd!
DET BORDE UTAN TVEKAN VARA GRATIS!
Jag har till och med funderat över en kupp då alla kvinnor borde låta mensen rinna för att visa hur viktigt det är med menskydd.

Alla som har haft mens vet hur dyrt det faktiskt är med menskydd.
Jag har hört om ensamstående mammor vars ekonomi har tvingat dem till att stanna hemma pågrund av att de faktisk inte hade pengar att lägga ut på bindor och tamponger.

Nu är det så att två kvinnor har kommit på den smarta iden att starta ett företag där kvinnor kan få gratis tamponger hemskickade till sig. TAMPONS FOR FREE
Hur går det runt?
Jo olika företag kan köpa annonsplats på tampongpaketen.
Både tampongerna OCH frakten är gratis, det enda du du betalar med är en smula av din tid.
Med varje paket som kommer hem till dig (ca ett paket i månaden) följer en länk som du ska logga in på och där ska du svara på högst 10 frågor.


Sophia och Diana grundare till Tompons for free

norwegian-flight.jpg

Efter att skaffa sig en miljövänlig "menskopp" så måste ju det här vara det bästa alternativet.
Jag har i alla fall registrerat mig!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0