Festival Jippi!

WHOOOP WHOOOP på onsdag är det verkligen ingen vanlig dag.
Seppi fyller år HURRA HURRA HURRA och stockholms filmfestival börjar också då.
Det här året ska jag vara gästvärd åt Regissören och jurymedlem Whit Stillman.

                             

GISSA OM JAG ÄR LYCKLIG!
Det ska bli så intressant att få träffa Whit.
Jag har tusen frågor och jag tänker inte ge mig förens jag svar på alla.
Helst vill jag också ha en roll i hans nästa film hehe.
Redan imorgon kommer han anlända till sthlm så för mig börjar festival "jippi" imorgon efter jobbet.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0