en smula systerskap

Finaste systrar jag tänkte bli lite tråk-allvarlig en stund.
En liten sund vill jag prata om hur viktigt det är att ta hand om sina medsystrar.




Jag vill bara uppmana er allihopa oavsett ålder att aldrig vara rädda för era kroppar och verkligen ta hand om dem.
Och med ta hand om menar jag inte det där vanliga, "äta rätt och motionera" utan våga titta ner mellan era ben och verkligen kolla och känna efter att allting känns bra där nere.

Jag vet inte exakt vilka mina läsare är eller vilken åldersgrupp jag egentligen ska vända mig till.
Men oavsett så vill jag uppmana er allihopa att gå på minst en undersökning om året för vara säkra på att ni mår så bra som möjligt.

Alla som har fyllt 23 får en gång om året hem ett brev om att testa sig för att se om en har cellförändringar i livmoderhalsen, ta det här seriöst, ta er tid och gå på de här undersökningarna.

Systrar låter inte medsystrar ignorera sina kroppar och sin hälsa!

Istället för att oroa oss för hur vackra vi är ska vi tänka på hur friska och välmående vi är!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0