Atik, gammalt och nytt.


Är det nån mer än jag som undrara vad grejen med de sjukt otrevliga gubbarna som jobbar där är.

Visst det är en fantastisk butik där man kan hitta en massa fint

                              
                              

Men varför är personalen så otrevliga, jag har nog inte varit med om värre.

Och nu är det ju så att jag har gått till den här butiken många många många gånger och det har alltid varit samma sak, till och med när man handlar där för en mindre förmögenhet behandlar de en som om man var ett barn med kladdigahänder.

                              

Det känns nästan som att de tror att de är sköna för att de är så arroganta, att det är en del av deras charm.
MEN nej det är det inte.
Jag är så trött på människor som beter sig illa emot andra, och ännu mera trött är jag på de som beter sig illa med flit för att det på något sjukt sätt ska ingå i deras "coola" persona.
Hit ska jag aldrig mer gå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0