5


Mina 5 favorit chips!

I ospecifik ordning

1. Lay's Heinz Tomato ketchup chips.
Jag vet det låter inte alls gott, and keep in minde att jag faktiskt inte ens gillar ketchup
men den här chipsen är lovely. Jätte smakrik och syrlig.


                


2. Pringles salt & vinagar
Numera kan man hitta salt & vinegar chips överallt
men de godaste är utantvekan Pringles i småmängder.

                  

3 Lay's Limón Chips
Vid det här lagt har ni nog börjat förstå att jag gillar syrliga smaker.

                  

4 Tzatsiki Chips.
Jag har bara ätit det engång på roadtrippen i Province, men jag är frälst!

                            


5. Estrella red onion & sourcreem
finns inte mycker mer att säga än att det är en smak ni borde prova.




Ja men då vet ni det. De här smakerna är mina favoriter.
Jag är verkligen stor fan av Chips, och så brukar jag ha vanligt youghurt istället för dipp.
LOVELY!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0