5 favoriter!



5  fina minnen som förevigats genom facebookbild.


Jag och Seppi åkte på vår första gemensamma resa till Paris.
Allting i livet vändes upp och ner, vi förälskade oss i staden och jag i en som krossade mitt hjärta.
Vi kom hem och ville inget annat än att dricka vin, lyssna på Edith Piaf och deppa.



En sommar gjorde jag Ronak nästan inget annat än att festa på f12.
Det var på den tiden då f12 fortfarande var lite alternativt.
En kväll efter att f12 stängde hamnade på en efterfest i gamlastan, när festen hade dött ut satt vi på taket till gamlastanlägenheten tills solengick upp och bara njöt av den fantastiska utsikten och av livet
Dagen efter gick på demonstration och jag hamnade i finkan för första gången i mitt liv!



2008 gick jag på min första "ta natten tillbaka" demonstration.
Det är utan tvekan mitt bästa demonstrationsminne.
Det är det bästa, mest feministiska härligaste härjet jag kan minnas!
Plus att jag faktiskt slog ner en och annan antifeministisk-kille och det är jag skit stoltöver!
HÖJ DIN NÄVE OCH SLÅ TILLBAKA!




Team Ample (jag, Seppi, Anton, Heike, Delphine och Guillaume)
Stälde till med en grym maskerad.
Jag klädde ut mig till Anton, Anton klädde ut sig till mig.
Förutom att vi hade sjuk kul den kvällen blev det början till min Antons fantastiska vänskap.




En valborg för längesen erkände jag och Jens för oss själva och för vår omgivning att vi var
tok kära och att vi inte ville leva utan varandra.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0