trosatack!



AHHH nu ska ni få höra om nått sjukt som hände igår.
Ronak höll på att hänga upp tvätten på balkongen när hon råkade tappa ner ett par av mina trosor.

                                  


Jag skyndade mig ner för att hämta dem, men när jag kom ner så hittade jag de inte...jag kollade runt och ca 5-10 meter längre bort från där de hade hamnat höll en tjusig tant på att sparka undan de under en bil.
Hon var helt hysterisk och mummlade ahh Jesus för sig själv.
Jag förklarde för henne att det var mina trosor och att de hade ramlat ner från Balkongen (för att jag trodde att hon skulle lugna ner sig då)
Hon kollade på mig alldeles förskräckt plockade upp trosorna från marken och smälde till mig ansiktet med dem, kastade de på mig, vände på klacken och skyndade sig iväg.

Jaha så har han fått dåligt ryckte på gatan igen då...fan den här gången skulle jag ju vara den fina gifta kvinnan...
att jag aldrig ska lyckas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0