släktträff!

Hej vänner!
Från och med imorgon kommer bloggandet att rulla på som vanligt igen!
För då börjar jag på mitt nya jobb som jag ska berätta om imorgon också.
Senaste dagarna har jag och Ronak mest hostat och varit sjuka, fy vad det suger!
Men lite har kul har vi själklart haft, vi är trots allt i fucking BARCELONA!

I tisdags träffade jag min kusin från Kanada som jag inte har träffat på ca 10 år

                       

Det var helt fantastiskt!
Efteråt hade både jag och Ronak ont i magen för att vi hade skrattat så mycket!
Jag är så glad över att de har fått träffa Ronak och Anton!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0