magic


Ikväll vill jag så gärna gå på fountain magic.


            

Ronak slutar kl 19.00 jag ska möta upp henne då, för vi ska iväg till Franck provost och klippa oss lite.
Efteråt ska jag se om jag kan övertala henne till att gå på fountain magic, det är ett spektakel med vatten,ljus och musik.
Jag har gått på det 1000 gånger säkert men jag tröttnar aldrig.
Speciellt nu när det inte är allt för många turister i barca.
Om ni har vägarna förbi ska iu för allt i världen INTE missa det!

Det är gratis och börjar kl 22.00.
Torsdagar, fredagar , lördagar och söndagar.
placa d’Espanya



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0