HJÄLP???

                           

Ronak har köpt ett par jätte fina skor från whyred. Hon älskar de mer än hon älskar mig och det är inte lite.
Hon hade på sig de i förrigår och dagen efter upptäckte vi att de var jätte fläckiga och att fläckarna inte gick att få bort, efter många om och men märkte vi att mina tygskor också var missfärgade....
Och då kom vi på att vi måste ha trampa i ren klor på en tolaett.

SÅ min fråga är nu är det nån där ute som vet hur man kan fixa missfärgade läderskor?

                            

                            

Kan man färga skorna kanske?

Kan inte ni som vet eller har tips snälla snälla snälla maila mig?.
Min finaste Ronak är så ledsen och jag vill verkligen göra henne glad!


Kommentarer
Jens

Vill du verkligen inte göra henne glad? :)

2011-05-14 @ 00:27:43
Sepi

Du behöver väl bara använda skoputs? svart skokräm?

det löser sig!

2011-05-14 @ 19:50:43
Casey

hahahahahahaha solsting

2011-05-15 @ 16:18:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0