Hello lover!



Som jag har trånat efter ett par Ray Ban Jackie OHH.
Men så en dag trillar jag in på en annons, en som vill sälja sina splittarnya bågar på tradera, och så lägger jag det bästa budet och idag damp de ner i brevlådan.
I love them och de kostade mig bara en bråkdel av orginalpriset
KOM SOL OCH SOLGLASÖGON DAGAR!

                               Ray Ban Jackie ohh II

                           De här bågarna kommer nog vara ett av mina favoriter den här sommaren.

                               


Kommentarer
ronak

tradera is the shit :)

2011-05-06 @ 09:18:26
Ronk

tradera is the shit

2011-05-06 @ 09:18:56
Casey

I know! fast marknaden i BCN är ännu bättre...bara 2 dagar kvar!

2011-05-06 @ 11:23:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0