Glada nyheter så man smäller av!

När jag bodde i Barcelona sist var vi ett galet gäng som kallade oss för team Ample (vi bodde på Calle Ample)
Team Ample bestod av mig, Seppi, Anton Heike, Guillaume och Delphine.
Det var 3 år sen nu så jag tror inte att det gör något om jag säger att i mitt hjärta bestod Team Ample mest av Mig, Seppi, Anton och Guillaume, det var liksom alltid roligast när det var vi fyra.

Den här Barca omgången ska självklart inte påbörjas där den förra avslutades, det är en ny era nu och det HURRAR vi för!

Men kan ni gissa min glädje när jag fick veta att vår fina vän Guillaume och hans flickvän också ska bo i Barca över sommaren?

Lill G på hans födelsedag för 3 årsen.


Nytider med en hint av gamla goa rävar!

Håll i hatten Ronak det här kommer bli den bästa sommaren ever!


Kommentarer
Ronak

Fan vad kul att han ska bo där :D :D

2011-05-04 @ 11:23:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0