follow your own star!






Jag har upptäckt en ny affär som heter Kling!
Märket kommer från Madrid och har ingenting alls att göra med en viss svensk bloggare.

De har en massa jätte fina unika kläder och accessoarer som är fullkomligt to die for.

Jag fick med mig en klänning och en ljuvlig liten kofta därifrån.


Den här klänningen är så underbart cupcake pinupig på så man smäller av


Den koftan kommer inte alls till sin rätta på galjen...men ni ska få se den på snart.




                                                        fina sailor knappar
                     


Jag ville ha allt i butiken men jag fick nöja med de här två rea fynden.
Butiken i Barcelona hittar ni här:
Carrer dels Banys Nous, 14.
I Barri Gotic.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0