djurvänlig mat

Jag berättade ju för er tidigare att jag har upptäckt en fantastisk vegansk restaurang i barca.





Om ni har vägarna förbi måste ni besöka den.

Som vegetarian har jag alltid saknat substitut till kadaver (kött) när jag äter ute.
Man tröttnar ju på att alltid äta hippie grytor.

På det här stället kan man beställa smörgåsar med olika sorters kryddiga korvar, olika burgare och en massa mer.
Och allt till ett riktigt bra priser.





En menu del dia (dagens) går på ca 6-7 euro och då ingår förätt, huvudrätt och dricka.



På den här gatan ligger det



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0