bildkavalkad!

Här kommer ett drös med Barcelona minnen (ej i kronologisk ordning)


Jag och Anton på en festival i Gracia


Jag och Seppi galna galningar




jag klädde ut mig till Anton på en maskerad


festivalen i Gracia



Team Ample utan seppi och Guillaume



ett glatt gäng i Sitgets


Jag och seppi



Naida på besök




late night picknick


Eftersom Ronak var var mest saknade vän hälsade hon på några gånger.
Här sitter vi allihopa i parc guell


jag och seppi i vår andra lägenhet på Calle Riereta


En solig dag i April



kvälls mys på stranden




Den här kvällen på Kebab turko 2 kan jag bskriva en hel bok om!


Ronak på besök igen



Första kvällen i Barcelona




jag och Rees en utekväll.



ÅHHHH vad jag längtar efter att få skapa nya minnen.
nu är det bara 5 dagar kvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0