vem kan konsten att bo i en väska?


Jag och J håller på att fytta (inte ifrån varandra utan ifrån vår lägenhet)
Vi kommer att få hyra min snälla mammas lägenhet i några månder medans hon ger sig ut på lite äventyr.

Nu är det så att min mamma bor i en vanlig lägenhet med vanligt många garderober, altså inte som vår nuvarandre lägenhet med 7 garderober var av 5 är mina plus alla golv och stolar.

Så hur göra? Jo lära sig att bo i en väska (inte bokstavligen)
Jens sa med bestämd mansröst (för att han är en man) DU PACKAR BARA EN VÄSKA CASEY! MER FÅR INTE PLASTS!
Jaha och hur ska det här gå till då? Hur ska alla kläder, skor och väskor som jag vill ha och längtar efter att få ha på mig under våren och början av sommaren få plats i EN väska? HUR????



Ibland är det jobbigt att gilla den där Jens, för hade jag inte gjort det hade jag kunnat packa med mig dubbelt så mycket kläder....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0