kärleksmuggen.


Jag hade engång en termosmugg och vi var så himla goda vänner.

                              

Men så en fredag "råkade" någon "låna" den, och denna någon råkade också glömma att diska ur den över helgen.
Och på måndagen när jag hittade min stackars mugg slängd så där övergiven i köket fick jag det bekräftat för mig att vår vänskap tyvärr var påväg att ta slut!
Muggen hade möglat igen, och den suramjölksmaken gick inte att få bort.
Den fick återvinnas och bli till nått annat kul i plast.

Det var en sorgensdag eftersom termosmuggar är lite av en Casey signatur, om du ser en termosmugg på nöjesguidens kontor så ser du förmodligen mig också.

Men så lyckades jag fylla år förra veckan och världsbästa Desirée överaskade mig med en ny termosmugg, en mycket finare och mycket bättre, en limited edition från Blue Q designad av självaste Brie Harrison.




Min nya mugg är så Casey så man nästan smäller av.
Pengarna går till att försöka rädda naturen litegranna, den är designad av en kvinna (jag gillar inte män)
Teet blir aldrig kallt, och den är blom,stjärn, fågel mönstrad.
Amen ni hör ju, perfekt helt enkelt.

                        




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0