Tårta och debatt

MMMM CHOKLAD.
Vi fick lite tårtor från chokladfabriken till jobbet nyss.
Good lord vad gott.



Mysfika i loungen en fredag är ju underbart.
Men sen råkade jag total grilla en kille på jobbet i en debatt om kungahuset.
Note to self: kör inte över folk på jobbet i politiska debatter, det blir så dålig stämmning då.

Med choklad runt munnen och segersmak i munnen sitter jag nu och skämms lite för att jag gick på så hårt.


                                             
Fast ähh han överlever nog! Det som inte dödar dig gör dig starkare, i det här fallet lite mindre korkad!
p.s: Jag hoppas att han inte läser min blogg, snacka dålig stämning då...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0