SÖRJ INTE!

Hej fina vänner!
Som ni har märkt har blogglusten inte varit så stor på senaste tiden.
Jag har kännt mig så nere efter den hämska natten i märsta.
Jag har nog gråtit mig till sömns varje natt.
Ingen födelesags pirr, ingen lycka, inget sånt alls.

Jag hade en jätte fin födelsedag, och min födelsedags fest blev mer än lyckat
Men det var först idag när Desiree kom in på kontoret och berättade att hon sett en fjäril som solen började skina igen.
SÖRJ INTE ORGANISERA!!!



Jag kommer nog för alltid att sörja vårt misslyckande, och jag är medveten omt fler misslyckanden kommer tyvärr att komma men min depperiod är nu över!
(tror jag)
Från och med nu börjar det eviga kämpandet igen!!!!!



Kommentarer
Pattie

JAAAAAA du är tillbaka!

saknad

2011-03-16 @ 09:24:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0