perfekt present.

Åh den där Jens vad jag gillar honom, jag till och med älskar honom (så nu vet ni det)

Eftersom jag och Seppi inte lyckas synka våra liv kommer jag inte kunna hälsa på henne i Madrid.

Det visste min finaste Jens så han såg till att vi synkar varandra i världens bästa Paris.
I födelsedagspresent har jag fått en Paris resa för två.
Lagom till påsk och franskvärme ska vi möte upp Seppi och henns partner in crime (Nicolas) i mina drömmars stad.



En bättre present går ju inte att få.
Men sån e han min Jens, alldeles alldeles underbar (ibland)


Kommentarer
seppi

yeey

2011-03-16 @ 15:10:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0