the day after....


Jag förtjänar en sor eloge för att jag ens orkar ta mig upp från sängen för att hämta datorn och blogga.
Hade det inte varit för att jag höll på att dö törstdöden hade jag nog legat kvar i sängen resten av mitt liv.

Det var ju som sagt Sant Joan igår.

Jag träffade upp några vänner och drog till stranden för att insupa denna strandfestafton.

                      

                      

                      

                      

                      

                      

Det var verkligen en grym Sant joan men åhhh vad jag saknade mina bästaste vapendragare vid min sida.
Idag är det midsommar och det tänker jag råskita i.
Jag ska ta mitt pick och pack och lägga mig på stranden/balkongen och läsa bort heladagen.
Fuck alla svenska högtider! (moget...not)

puss på er vänner och jag hoppas att ni får en jätte fin midsommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0